• kontakt@twojeteksty.pl

Oferta

Oferta

Każdy rodzaj tekstu posiada określone wytyczne, którymi należy kierować się podczas jego tworzenia. Pokrótce przestawię Państwu normy jakościowe dla danego rodzaju tekstu.

SEO COPYWRITING:

Tekst zapleczowy – Tekst zapleczowy jest tekstem średniej jakości, który powinien zawierać wartościową treść oraz określone frazy kluczowe. Pomimo tego, że jakość tekstów zapleczowych jest lepsza niż w przypadku ,,precli”, nie zastąpią nam one artykułów specjalistycznych.

Tekst specjalistyczny – Tekst specjalistyczny jest najlepszym rodzajem tekstu, który powstaje na potrzeby SEO copywritingu. Taki rodzaj tekstu musi bezwzględnie spełniać wszelkie normy poprawności: językowej, stylistycznej, a także interpunkcyjnej. Napisanie tekstu specjalistycznego jest poprzedzone przez dogłębny research. Dzięki temu jakość tekstu specjalistycznego jest bezkonkurencyjna, a sam tekst może zostać wykorzystany przez fachowców w danej dziedzinie.

ARTYKUŁY PRASOWE/MARKETINGOWE:

Artykuł prasowy – Artykuł prasowy to forma krótkiego eseju lub wypowiedzi o charakterze publicystycznym. Notką prasową możemy nazwać także relację z określonego wydarzenia: sportowego, kulturalnego, politycznego lub społecznego.

Artykuł sponsorowany – Artykuł sponsorowany to zręczne połączenie artykułu prasowego oraz nowoczesnego marketingu. Kluczową informacją o artykule sponsorowanym jest fakt, iż jego tematyką jest konkretny produkt lub usługa. Brzmi to dość skomplikowanie, dlatego postaram się wyjaśnić jego ideę. Załóżmy, że chcą Państwo wypromować swoje biuro podróży, a główną ofertą biura są wycieczki do Chorwacji. Moim zadaniem jest więc stworzenie artykułu promującego spędzanie wakacji w tym kraju. Artykuł będzie szczegółowo opisywać między innymi: największe atrakcje turystyczne Chorwacji, piękno lokalnego krajobrazu oraz wszelkie inne zalety tego państwa. Jednocześnie cały tekst zostanie uwieńczony ofertą Państwa firmy. Taki sposób marketingu jest dzisiaj bardzo ceniony przez przedsiębiorców.

INNE TEKSTY:

Recenzja – Recenzją nazywamy tekst, który został w pełni poświęcony ocenie konkretnego przedmiotu. Dobrze napisana recenzja powinna zaciekawić czytelnika i zachęcić go do zwrócenia uwagi na recenzowany produkt.

Opis produktu – Taki rodzaj tekstu powinien stanowić szczegółowy opis konkretnego przedmiotu. Oferta jest skierowana przede wszystkim do właścicieli sklepów internetowych, którzy mogą otrzymać profesjonalny opis wszystkich produktów dostępnych w ich sklepie. Dokładny opis sprawi, że potencjalny konsument lepiej pozna właściwości danego produktu, co może przełożyć się na decyzję o dokonaniu zakupu. Opis produktu ma wyłącznie charakter informacyjny.

Tekst poradnikowy – Tekst poradnikowy stanowi dość specyficzny rodzaj tekstu, ponieważ jego treść zazwyczaj stanowi rozwiązanie opisywanego problemu. Zawartością tekstu poradnikowego są praktyczne informacje oraz cenne wskazówki, co znacznie podwyższa jego wartość merytoryczną.

Gdyby moja oferta nie zawierała treści, którą są Państwo zainteresowani, chętnie przygotuję indywidualną usługę. Wszelkie pytania dotyczące mojej oferty proszę przesyłać na adres mailowy – kontakt@twojeteksty.pl

Kontakt
Powrót na stronę główną

TwojeTeksty.pl

This site is protected by wp-copyrightpro.com